Spruta :/

Vet att jag inte varit så närvarande här..
men men :)
Sandsbro som gällde i helgen och Moulin Rouge med Romina b.la, myspys.
Sen har det inte hänt så mkt mer.. tagit spruta idag.
bokade bussresa till Jkpg den 1 November igår :)
Hoppas det blir av för jag är sjuuuuuukt taggad :D <3333333
Och sjääääälvklart leder HV elitserien redan nu :)
efter 1 match iochförsej men ändå :)
Imorrn äre match mot Timrå, tagga HV tagga :D <3
Snart är det dans, och snäll som min bror är så sällskapar han mej tills bussen går :)  Min bror är bäst <3
imorrn äre vais och sånglektion :D

ingen man kan snacka med.
det suger.
aldrig hänt förr. varken kan och vill inte berätta vad som pågår.
önskar jag hade någon..
men det finns ingen.

Snart är det helg + måndag ledigt.
drar ev till mormor över helgen , hem på söndag för att fira bror som fyller 18 den 25.
Sen på måndag blir det ev en körlektion.
får la se.

Försöker hitta en ljuspunkt i livet , 1 November kan bli den jag letar efter.
kanske, kanske inte.
du var ljuspunkten då och du är det fortfarande , love <3


HAAARE :D

Kommentarer
Postat av: carro

du kan alltid prata med mig!

2008-09-17 @ 19:37:46
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0