Söndag , ingen skola imorrn :) <3333333333333

Idag är det söndag , kom hem från mormor och morfar idag , skönt att vara hemma lite :)
fått ladda mobilen i 100 år i helgen pågrund av brist på batteri ( intresseklubben antecknar , favorit i repris) ;)
men men , fått i mej riktig mat och lekt friluftsliv ute i svamposkogen , hittade 4 liter !   WIHO TILL MEJ !  Jag hjälpte t.om med att rensa dem ;)  Thaha :)   Sara lekte lyckliga familjen :))))))

Firade bror idag som fyller 18 på torsdag , massa mat och mys och sen skaffade han nerladdningsprgram till mej , laddat ner en massa film men fick avbryta för att jag skulle sticka till glans där jag för tillfället befinner mej :P

Hann dock också med att gå en runda med vännen i det gröna huset.
Mys som satan med en massa politiksnack m.m ,
du är underbar vännen , vad skulle jag göra utan dig ? <3
Och dem ska inte få vinna över mej , klarade jag Kalle , Björn och Tage så ska jag klara av mina egna föräldrar ...
Anyway , du har varit bäst sen dag 1 och kommer alltid vara det <3

inget t.ä idag , det är väl alltid nått.
Men vet att det ev kan bli så imorrn trots att jag inte har plånboken med mej hit , men man kan ju alltid hämta eller leta i skåp hemma. men men.

Puss på att jag är trött som en gnu och att jag vill sova men det lär det inte bli nått av med...
kärlek till Je. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0