Skoooooooooolan :D

Idag var jag tillbaka i skolan :) Var fettpepp ända fram till tyskan :P  Dock fick jag migrän på matten xD   Aldrig får jag vara frisk , kroppen vill tydligen inte ha mej i skolan ;)   Vilket jag inte gillar ;)   gympan var dock naajs idag på alla sätt som faan ^^

Tyskan var störd, 50 glosor i läxa, grattis ! (Y)
Sen var vissa Ib tröga som fan , aldrig träffat trögare människor !  LYSSNA , LÄR , LETA LITE SJÄLV MEN FRAMFÖR ALLT SKAFFA ER SPRÅKKÄNSLA FÖR FAN !!   Vilket ni borde ha efter miiinst 5 år med tyska !

Jisses :)
Har iaf gjort lite mer matte idag , rättning + 10 matteuppgifter kvar till tisdag, (Y)  sen göra engelska senare och topmodel :)
I helgen blir det fettmassa motion , promenad på 1 mil och sedan ev cykling på söndag (Y)  Ska komma in i nyttiga vanor nu , gympa, gång, cykling och dans kommer veckorna förhoppningsvis innehålla , det kommer jag gilla isåfall :D
och kanske film med kladdkaka hos Romina på lördag , MOULIN ROUGE <3



J.J,    du är så fettmassa söt och jag tycker om dig fettmkt <3

Kommentarer
Postat av: Carro

men vaddå?

alla kanske inte har så lätt för tyska...

2008-09-11 @ 21:58:30
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0