Sjukling

Vatt sjuk hela dagen och tyckt allmänt synd om mej själv. Mormor, Simone och Ante var de enda som brydde sig så tack för det <3
Jag kan inte ens sjunga när jag är sjuk och då blir jag alltid ledsen..
Fy fan vad jag gått runt och nyst hela dagen enda från tårna och vissa stunder har näsan knappt kunnat andas, tack och lov kom mamma hem med näspray runt halv 5 <3
sen ville jag gå på Hockey idag med älskade PellaNella men kunde inte pågrund av sjukdom :((( <3

Imorrn skulle man egentligen ha hälsat på Alle, men det går inte pågrund av sjukdom där också , så bajs på denna helgen !   och ingen cykling på söndag heller..

" He was my best friend, I would always love him and still it would never ever be enough" - New moon <3  fy fan vad det stämmer , kommer aldrig att kunna tacka honom nog eller kunna älska honom lika mkt som han faktiskt förtjänar efter allting och för att jag varit en askass kompis ett tag.   jag är sämst..<3


Du kan ta ditt pick och pack och dra om du ska hålla på så !
Förvänta dig ingen förlåtelse om du inte har en jävla bra förklaring !
Jag kommer bli först att lämna dig isåfall, för så gör man fan inte!
Är trött på ditt barnsliga och sätt att hantera saker !
FY FAN, trodde du hade slutat med sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0