Linneryd över helgen :)

Åkte till mormor över helgen med tanke på allt med morfar som har hänt så kände jag att jag ville och behövde det :)
Så idag handlade vi , b.la mat och ev en jacka till mej , vet inte om jag ska ha den än men kanske :)
sen lagade vi mat ( hata mat ) och sen drog vi till hovmantorp på aktionsvisning , får se om vi drar dit imorrn med.
Annars kanske Ormeshaga och hälsa på släkt :)
Sen ringde faktiskt Magnus ikväll också som är i Norrköping med skolan , Alle var där också :)
nr 6 och nr 12 , HAHAHA :D   gud vad dålig humor man kan ha ;)
trevliga pojkar det där som lyste upp kvällen mer än nödvändigt :) <3
Aja :)
Kollat på Dobidoo ikväll , är tönt JAG VET :)
Joakim Nätterqvist är allt som behöver sägas , vem visste att snubben kunde vara grym på skådespeleri, engelskt uttal OCH sjunga ? :O   <33333333333

Snart ska jag faktiskt sova :O
är dödstrött efter allt turmult denna veckan så vill faktiskt sova :)
På söndag firar jag bror som fyller 18 den 25 :)
Har fortfarande inte kommit på vad jag ska ge han men kommer förmodligen att bli en senare present..
iaf , bror är bra :) <3

Kuratorn idag , hoppas på lösning.
har dock kommit på vad som händer med min kropp , tillbaka till 6-8:an nu då,
hata mamma , tack för att du gör så att jag går upp istället för ner .
tack iaf till Pernille som muntrade upp mej genom att krama mej , säga att hon älskade mej och att jag fick bo där när jag ville <3  Tårar kom nästan , är glad att hon är på min sida trots att de varit vänner sen jag var 3 . och jag håller med , tar mamma inte sig tid till att snacka med kuratorn så är hon ingen riktig mamma.   Älskar min surrugatmamma :) <33

Puss på er , hoppas nu drömmer söta drömmar om någon ni tycker om :)
J <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla , bli int som en annan.

du liksom hatar mat?

vad är dethär?

2008-09-20 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0