Inne i September :)

Hej hååå :D
Vi har nu kommit in i September och snart kommer hösten och det gillar jag :D
Är knasig jag vet men älskar det ändå ;D
HAHAH :D  IVÄ idag på morronen , det var skoj för Maja diggade min text , det tackar vi för , ska arbeta vidare med den för jag gillade den också på något konstigt vis :O

Aja , sen ingen svenska , eller jo.  Vi skulle skriva på våran debattartikel men det gör jag imorrn eftermiddag istället , kan inte koncentrera mej i datasalarna på skolan. blir bara att jag spenderar tid på bdb och det är inte så kalas kanske ;D
HAHAHA :D  Har börjar använda kalas mer och mer , undrar vad det kommer från ;D

Sen följde jag med Glans till tandis och sen drog jag på körlektion , det gick ju rätt bra faktiskt , gillar dem bilarna lätt mer än mina lilla ford , min ford är omöjlig att köra ;)
Så var det med det :)
Tyckte om min körlärare , benny , han var trevlig :)))  Guldstjärna till han trots att han förstörde mitt goda humör lite :))) <3

Men men , gjorde inte matteläxan idag , rättade fysiken 7 fel av 17 men men , sen läste jag kemi och nu pluggar jag tyskaglosor , ibland blir jag förvånad över min egna effektivitet :O
haha :D

Snart drar jag faktiskt till Carro , hon förgyller alltid min dag , :)  Älskar henne <3
Hitta på nått skoj hos henne hoppas jag , blir väl att vi pratat massa skit som vanligt och hon ska hjälpa mej med tyskan :)  thaha :D

Vilket positivt inlägg det blev idag :O  Jisses , men jag älskar liiiivet :D

Sen älskar jag Pella som vill med till Jpk i November , bara förare som saknas ^^
Sen är hon bäst som stöttar mej vad som än händer och hon finns alltid till hands :) <3

Jaaao , vem vet , det kanske blir du och jag , vem vet ;)
Allting börjar med en dröm :) <3

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS VAD JAG ÄLSKAR ALLT ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0