Illamåendets värld ;D

Mådde illa i 28 timmar sammanlagt , hjälpte inte ens att sova :/   visst , lite sitter kvar men vet att det inte är magsjuka eller att jag är gravid så ska till skolan imorrn :))))))))))
Träffa Schertz <3
Sen ska Sofia kanske hjälpa mej att få igång rösten vilket skulle uppskattas :D:D

Schertz ringde nyss vilket jag uppskattade :) <33
Så imorrn är det skola som gäller :)

det är konstigt hur man kan sakna någon efter alla denna avvärjningstid.  Men det är just vad jag gör.. mer än någonsin och han vet om det och han saknar det också. <3

Tack för den , då vet jag var jag står . och neej jag är inte sur , tyckte dock det var dålig stil !
fy fan , grattis till att ha gått från mest älskad av er till den " utstötta " :)

TJINGELING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0