Hejsan :)

Idag vare svenskaplugg för hela slanten och lite engelska som jag kommer faila , för kort skrivet + att jag förmodlgen fattade uppgiften heeeelt fel,. mumma.
Sen matte C prov på tisdag som jag inte pallade plugga till idag , gör det imorrn för då slutar jag tidigt :)
Ingen biolabb, mumma :)

I helgen vare massa film, bio med Hanna, myspys :) <3 , Patrik 1.5. SE DEN !  Askalas humor vafan :D  och idag plugg :)
Sen vare guitarhero med brosan i fredags med , han är bra som få <3
Lite drygt 3 månader kvar tills man blir 18 år själv , känns overkligt :)
OCH , jag kanske får min efterlängtade födelsedagspresent också, HOPPAS :D
Då blir Sara lycklig :)))))))))))) <33


Om ni vill ha film tips så är Step Up fettbra (Y)
KILLEN ÄR FEEEEEEEETTSNYGG :)

Jag kan inte låta bli att tänka på det , hur det kändes.
så oerhört naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs.
med tiden glömmer man inte allt, vissa saker stannar.

Den dagen var det evigheter sen vi hade träffats , ändå så kändes det i magen trots att jag inte gillar dig, vf ?



Vf ska alla killar som jag vill ha antingen vara halv " hocked up " av någon annan eller redan ha tjej eller fortfarande ältar ett ex ?
FAN DIG , MÅSTE DU HA PRECIS ALLA KILLAR DU SER ?
bara för att du kan betyder det inte att du ska , jag trodde jag skulle få någon för en gång skull.. då ska alltid få som du vill..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja lovar dig sara du kommer hitta din dröm prins, han finns där ute :) bara vänta och se för du förtjänar den bästa !

2008-09-29 @ 08:18:26
Postat av: Carro

sara, vad är det jag ser?

är du lite irriterad på nån?

och vem är det ? ;)

2008-09-29 @ 17:52:31
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0