Frisk och sjuk igen..:/

Var i skolan idag på förmiddagen för jag kände mej frisk igår kväll , men neeeeeeeedå , jag får tydligen inte gå i skolan så blivit sjuk igen .:( . Dagen har bestått av halvdövhet , halvblindhet , yrhet , illamående , ont i ögonen och ont i huvudet.
Jag orkar fan inte vara sjuk mer, jag vill vara i skolan för det är lätt roligare än att vara hemma och inte kunna göra nått..
inte ens äta kan man få man får så jävla ont i magen efter och blir illamående lika fort igen..

fy fan !   Så det blir nog ingen skola imorrn, ska vila upp mej riktigt så jag är fet for fight i helgen sen :)
Så skola på torsdag istället , så ingen dans imorrn :/ 

Läst 18 sidor fysik idag och gjort uppgifterna som jag fattade och kollat Micke och Molle och Alvin :)
hahaha :D vad duktig jag känner mej , *host* not.
Snart är det top model och sen tänkte jag snacka med mamma om att INTE gå till skolan imorrn och då blir det förmodligen filmen " About a boy " . vi läser boken i engelskan förtillfället , ska se filmen i skolan sen ;D
Sen kanske sex and the city om kroppen orkar.

Fått massa bra musik , önskar bara att jag kunde sjunga på den , halsen låter som en kråka ://////////    Någon som vill sjunga upp min röst tillsammans med mej ? (A)   Skulle uppskattas grymt mkt <3

I keep coming back everytime I leave , you know that,  your the best that ever walked on this earth , I'm so happy I got you in my life. seriously , I'll love you, thill the end <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0