Förkyld som satan !

Idag är jag förkyld pågrund av att jag sleepade i stan i natt i Magnus och Alles lägenet , men det var mys dock men blää på förkylning !
Skola idag som vanligt , biologin var roligast och tyskan , beja och jag gjorde kupp mot Koch :D <3
Sen hem för att slappa för jag är så jävlar trött , end of story !
Sen skriver jag engelska historia nu , fyfan
Får se om det blir skola imorrn , annars kan jag inte fira morfar , men är inte pepp på det ändå längre för jag vill inte smita alla :(


Annars måru?
Jotack , tackar som frågar , allt är finemang :D  inte ett moln på huvudet , *host*
konstigt att vissa , som t.ex H kan godta det när hon såg att jag inte var glad igår inför vad som väntade, jisses vad man kan ljuga.


jag tycker om dig, på riktigt, synd att allt förändras nu när en annan person är tillbaka i skolan..
jag älskar att skratta med dig och jag älskar att det kunde vara nått som skulle vara roligt att skratta.

Puss på att jag är fettopepp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0