:)

börjar så smått att bli friiiisk :)
Jippie :D
Simon var här med massa film innan , danke älskling <3

Så det blir film sen :))))))
fan vad jag saknar dig..det verkar i hela kroppen.
Jävla idiot jag är som låter mej luras trots att jag vet att du åker hem igen hela tiden.
fy fan på mej
Jag hatar dig !
men du är fortfarande den bästa jag känner.. jag älskar dig fortfarande..

kommer ihåg denna så jävla väl efter att jag väl hittat den :

Våra läppar möts en underbar sekund och du håller mej tätt in till din kropp.
Det smakar salt pågrund av tårarna som kommer.
Vinden susar i träden och fåglarna kvittrar men det är sånt vi inte hör.
Händerna på din rygg,den är varm och alldeles rak.
Dina händer på mina axlar som skakar
Fjärilar i magen och en klump i halsen,ett steg bakåt och vi ler.
Slår ihop pannorna och ritar ett märke,ett märke i historien
Ett minne som är bara vårat

Jag saknar dig , kom tillbaka till mej ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0