mest bara för att..

känner mej ensam ikväll trots att jag är omgiven av folk hela tiden..
vf ?
ingenaning , skulle dock behöva min vän Simon eller Joakim just nu , en kram skulle göra mej lugn eller bara att få prata lite ..
jag vet inte vad det är med mej , jag orkar inte mer mina vader längre som typ är inflammerade och lederna är för korta.
jag orkar inte ha ont heeela tiden , men å andra sidan , vem fan orkar det ?
jag vet ingenting längre , önskar att jag visste.
önskar att jag hade någon som man verkligen kunde prata med , men Bastian är inte kontaktbar och bryr sig bara om sin tjej , jag klarar inte av att prata med min vän hela tiden och det finns inga andra än dem som jag vill snacka med heller.

Dock ska min blogg bli lite seriösare efter detta,
tänka över livets stora frågor och andra saker som kan vara intressanta att fundera och filsofera över. Blivit inspirerad av Nikkie, så tack för det antar jag.

Puss på att imorrn ska jag äntligen få sova , och att jag äntligen kan få slappa lite och får bara ta det lugnt och slippa plugga.   Helt obeskrivit skönt , + att imorrn tänker jag göra fruktsallad för det har jag inte gjort på ett tag och det är fett gott (Y)  sen tänker jag köra bil på söndag , mest för att jag måste , det är inte kul längre.

Grattis till att älsklingskusinen Ludde fått körkort idag ^^       Du är så mkt värd det <33

Take care

/ Ingens Jönna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0