Massa sång :)

jisses vad jag sjungit idag , mest på hurtful och gotta find you !
Otroliga låtar och ev blir det hurtful den 2 november för den är naajs :)
gå in och lyssna på den eller ladda ner den , Erik Hassle- Hurtful <3

orkade inte ha seriösblogg längre , det tar på krafterna ;)
Men men :D
allting rullar, snart är det höstlov , kinnarps , klippning , twilligt m.m :)

det enda jag saknar är egentligen någon att pussa på , någon att sjunga med när jag vill men framför allt saknar jag ett skratt , ett skratt som sällan syns.

I was wrong from the start from the bottom of my heart, I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0