Höstloooov :D <3

Höstlovet drar igång imorrn :)  Det har börjat på bästa tänkbara sätt också , först kväll med tjejerna i klassen i fredags med mat och björn gutavsson m.m :) , sen igår var man hos Ida , lagade mat , promenad , sjöng och snackade en massa :)  det är alltid lika mys <3   Sen idag sooooov jag i hm , 8 timmar.
Somnade sent , fick gå upp kl 7 på morgonen efter 1.5 timmes sömn , somnade dock om sen, tur det !
Sen har jag kollat film idag , Kid svensk , Mom's new boyfriend och Shakespeare in love !
Helt olika filmer men men !
Kinnarps på löööördag , taggad ?  SKOJJAR DU ELLER ? <333333333
Katedralsaula på söndag , förmodligen So sick med Neyo, <3
Kanske träffa Freya och Hani på tisdag , hoppas verkligen det , behöver dem, de får mitt hjärta att fungera. <3

Simon var dum i huvudet igår , han vet att inte ska , men han gör det ändå.
Denna gången var det dock omedvetet , men det högg, fy fan. Örfil rätt i ansiktet och spark i magen , jävligt länge sen jag blev mållös, hjärnan blev precis blank.
jag vet inte riktigt vad jag kände egentligen när jag fick höra den meningen : " Då måste han vara jävligt nöjd då med tanke på hans pengahög" 
hjärnan stannade,hjärtat stannade istället för att slå dubbelslag ( som de gjorde hela kvällen annars ).
jag vet inte hur många ggr jag lekt med tanken , hur många ggr jag har tänkt på det idag.
Hur många ggr jag ångrat det, hur många ggr jag letat efter en förklaring på varför jag ångrar mej , vad jag gjorde för fel etc.
ett bröst som plåt , en kind som en fjäder , en mage av järn,
en kropp som en superman, inte värdig en vanlig dödlig.
ger mej andningspro
blem  , koncentrations och kommunikationsproblem emellan åt, iaf vid den tidpunkten.
ger mej syret som jag behöver för att fungera , jag måste då andas manuellt

längtan i bröstet , önskan i det bultande.
längtan i mörkret , begär varje natt.
begär efter allt , begär efter dig.
var eviga 60 sekund, var eviga 24 timme,
ett bultande , ett sug.
en overklighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0