ensam.

jag vet egentligen inte vf jag kände för att skriva blogg , förmodligen för att ha någonting att göra eftersom jag har så förbannat tråkigt, väntar på att mamma ska komma hem så hon kan fylla på mitt Sms till alla.
Jag vill att Carro ska komma hem, för jag saknar henne. <3

Jag har tänkt lite på det Roger brukar säga, att vissa människor har anlag för att känna sig ensamma trots att de är omgiven bland en massa människor. Jag tror att jag har det, jag har nästan alltid en liten släng av ensamhet. frågan är bara varför , jag har ingenaning.
Det ända jag vet är att vissa dagar är värre än andra, men jag vet inte vad det beor på.
kanske jag saknar nått i mitt liv ?
Men vad skulle det vara ?
egentligen så har jag redan svaret, och läser man mitt horoskop för november så står det att vissa saker är bra att göra åt det.
Inte för att jag tror på horoskop men ändå.
Vet inte hur många drömmar jag haft om just det i natt , minst 2 under en 12 timmars períod. Ovanligt ? , Svar ja.
men men, jag ska inte sitta här och skriva mer nu , tänkte nog sätta på en film innan mamma kommer hem , hoppas dock att många av mina nerladdningar blir färdiga ikväll, då blir det mys,
jah hoppas på imorrn, jag gör verkligen det.
Likadant på onsdag , är faktiskt lite nervös inför det och osäker på vad jag ska ha på mej , förslag någon ?

Ortopeden den 11 / 11 - 08 kl 08.00   komisk tid eller vad ?  nått fruktansvärt. Mamma måste följa med också enligt Per-Åke. så det blir skjuts dit och till skolan , mumma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0