trötter.

Är väldans trötter, glad och irriterad :)
Allt i en salig blanding och sen saknar jag Joakim också och skulle behöva honom just nu, skulle vara väldans mys med han här :)

men men , kvällen var blandad , först carro, sen simon, sen skulle det blitt carro igen men blev icke så.
men jag lever och trivs ändå, :)  även om man grämmer sig lite så.

Aja , lyssnar på musik förtillfället, känner hur jag blir tröttare och tröttare, kan dock inte sova för tydligen måste jag hålla mej vaken för jag får inte lämna Ante xD
hhaha :D Han är söter !
Imorrn, eller senare idag ska man laga mat och sen ska jag till Hovshaga om jag orkar..
sen blir det nog en film när jag kommer hem , plugg på söndag för fulla muggar och så kommer mormor och moster också och äter middag eftersom mamma blev 39 i onsdags faktiskt :)
så ganska okeej helg bortsett från plugget men måste man så måste man..

Sen har jag faktiskt börjat med teorin till körkortet också, förhoppningsvis har jag körtkort i April , hoppas hoppas :)
Isåfall najs , inget läkarintyg pågrund av kostnad av 250 kr.,,
får överleva lite till och jag räknar verkligen ner till dagen då jag får mina inlägg. det är en lyckans dag om de kommer funka !

Snart är det jul också, jisses vad skoj :)))) <3
och jag fyller snart år också.
fast innan dess är det svenskaprov, biologiprov, matte c prov, iväinläming, kursprov i fysik och förmodligen ett till prov i engelska och en massa labbinlämningar på det. orkar egentligen inte.
men men..

jag saknar dig, jag hoppas vi ses snart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0