orka.

Jag vet inte vilka eller hur många som faktiskt läser den här bloggen, har ingenaning om hur många av er som jag träffar varenda dag...
men just förtillfället bryr jag mej , allt är botten idag.
det går inte att övningsköra, glad om jag någonsin för körkort. orkar inte att press som det sätter på mej.
jag orkar inte mammas jävla klag på mitt körande , på min vikt etc.  hon ser inte vilka framsteg jag faktiskt gör, vare sig med bilen eller med vikten. jag orkar inte inte mer nu.   och jag får inte dra någonstans heller , " Du är min dotter och ska bo hos mig.. " 
familjens svarta får, det är jag det.
jag orkar inte fler såna här kvällar, när man vaknar helt död och med världens stelaste ögon.

kul med 4 timmars hål imorrn, vill bara ligga i sängen och det känns ju skitbra, den där jävla kemin sabbar allting , och matten halvt med och ingen hjälp kan man få heller.
ingen kan förklara och halva klassen har ig i kemi, mumma !

JAG ORKAR INTE !  jag vill inte , jag kan inte.
jag vill ha joakim hos mig just nu , få gråta ut , eller bara sitta jämte han , slippa säga nått, prata, skratta, få krama,
allt sånt som fanns innan allt blev kaos, jag är så glad att jag har han ibland.
jag vill inte mer nu !
Jag orkar inte mer !

skiter i hur många som ser vad som händer i mitt inre genom detta inlägget, folk kommer inte bry sig ändå.
har dem inte brytt sig förr så kommer de inte börja bry sig efter detta heller..

Kommentarer
Postat av: Lina

korven!

jag tycker inte alls om att läsa om sånthär, du ska vara den glada korven!:) du förtjänar inte att känna såhär,

jag vet att vi inte pratar så mycket längre, men du ska veta att jag bryr mih & att du kan prata med mig om det är nått!:)<3

2008-11-09 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0