Måndag :)

Tänkte jag skulle börja uppdatera mej mera här vad jag faktiskt sysslar med på min vakna tid ;D
Idag var jag i skolan, lektion från 8-15.45 . slutade tidigare :)))))))) 
Sen fick man ett par komplimanger av Roger som man sög upp, Roger är helt klart den bästa läraren jag har :) (Y)
Sen klämde man in ett samtal med Carro på mitt 3.45 timmars hål, ;)
Den tjejen är nått alldeles extra, är så sjukt glad att jag har henne för hon lyser upp mina dagar nått kolossalt asså! <3
till råga på det så är hon väldans smart och jag tror jag ska lyssna på den tjejen den här gången ;D

Sen höll jag på att somna på vägen hem xD   Lyckat ;)
Sen har jag läst 30 sidor engelska och hjälpt mamma laga mat och vatt trevlig mot pappa för han är väldans bra, håller på att fixa deras julklappar också ;D

Fick reda på att holländarna kommer över jul också . 22-26 December, glad ?  njaa, vet inte riktigt.
bastian har tjej vilket är skönt men ändå inte, hoppas på snö dock (A)
sååå, frågan, mormor eller holländarna över jul ?
värt att notera är att det inte säkert att vi hinner träffa dem eftersom de ska träffa Esbjörn och så..

Sen blev jag glad på ett annat sätt också innan idag när jag loggade in på msn, jag ska snart få leka :)
Det gjorde mej glad, att få vara mig, få känna mig omtyckt men framför allt, få känna av närheten igen och bli nervös och få pirr i magen :) <3
We can go anywere, as long as we're together <3

Kommentarer
Postat av: carro

haha, vilka fina ord! :D

du är bra sara <3

2008-11-24 @ 22:11:20
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: carro

haha, vilka fina ord! :D

du är bra sara <3

2008-11-24 @ 22:12:12
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0