Komochtamejnu.org :)

Dagens bästa lätt ! ^^
Väldens trevlig, kväll,natt och morgon med Carro, Peppe, Arvid och Simon :)) <3
Väldens trevligt folk det dära :D
Film, singstar och en SATANS MASSA SKRATT ! Så jäkla längesen jag skrattade så mkt :)   vet inte när det var, men länge sen var det iaf :)

Påminnelser ikväll också, en väldigt massa, men det var lite kul också, känns som att jag får det varje helg nu ...

massa röda kinder ikväll också, vet inte hur många ggr men många iaf ;D

Nu får man tydligen besök nu också, vad ska man tycka om detta nu då?
ingenaning om jag ska vara ärlig, vi får väl se..


Puss på att jag saknar Joakim och Martin just nu , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0