Hola :)

Veckan har varit lugn, dans igår, gjorde inte ont och sen kom bror och hämtade mej , snäll som han är :)
Så vi pratade lite om allt som händer här hemma och så, så som bara man kan göra med honom för han förstår, han känner mamma och pappa :)  SÅ otroligt fasansfullt skönt att få prata av sig, lyssna på takida och få åka med Simon som kör bil megabra :) (Y) <3

Gympa idag, köttade på fotbollen och bandyn, fick ont efter uppvärmning med efter som bejja var avbytare först och ville inte gnälla på henne så fick jag stå ut, om jag har ont idag ?  NÅTT DJÄVULSKT !
Så sket i sången idag eftersom jag knappt kan gå, hata.
Imorrn är det adventssamling i kyrkan, sen lektioner och sen leker jag med Romina :)
Sen är det övningskörning i helgen, plugg och sen kommer Pella till gemla :))) <33
Sen ev dubbelkörlektion på måndag och sen på tisdag får jag mina EFTERLÄNGTADE inlägg ! (Y)
Sen får vi se om de hjälper.. inga större förhoppningar dock :/
Idag var det kemirapport, lamt men klar iaf (Y)

2 prov nästa vecka, och idag var Fredrik min räddning, 9.00 på onsdag istället :))))))))))))
TACK ROGER och Fredrik :)
Det var hemskt var du har varit på de senaste 3 dagarna :O
Jisses, jag är happy och jag trivs :) <3

Idag är det exakt 39 dagar kvar tills lilla Sara fyller 18 och blir stor :O
jisses, sen är det, 26 dagar kvar till jul också om jag räknat rätt ;)
Asnajs , men innan jag fyller år är det avslutning, proven, jul, Simons födelsedag och nyår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0