Heelgen :)

väldigt blandad helg måste jag säga, humörsvängningar som fan men uppmuntrats av lilla älsklingsAnte hela helgen :)  Såna helger tycker jag om, då man får sms från tidigt på eftermiddagen till 3 på nätterna :) <3

Aja . :)
Sen idag var det promenad med Johanna, Carro och Tobbe.
mkt trevligt.
det suger att man alltid ska växa upp sist men ändå vara först med så himla mkt annat.
stör mig..

fick mej att minnas en jävla massa, kroppen reagerade eftersom att allt inte är riktigt glömt,
det går liksom inte, kommer ihåg doften, kommer ihåg känslorna, kommer ihåg pirret men det jag kommer ihåg mest, det var rösten, rösten som fick mej att bli lugn som en filbunke :)
en röst som man inte hört sen dess, och jag saknar det.
en kram skulle vara helt underbart just nu, en dag tillsammans med dig på ditt eller mitt rum, prata som gamla tider, om allt som dök upp i huvudet, fan vad jag saknar det.
mitt hjärta önskar dig mer än vad min kropp och mitt sinne klarar av, jag behöver dig för att kunna andas annars måste jag andas manuellt..

mkt som snurrar idag, massa minnen som snurrar, allt som hände sommaren 2005 och 2006, helt jävla sjukt att man kan minnas så mkt och få upp så mkt tankar, jag saknar det och vill ha tillbaka det men vet att det aldrig kommer fungera.

nu är jag nog avskriven för idag tror jag , chiao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0