...

Jag undrar hur mkt du såg igår, hur mkt smärta, hur mkt kraft det tog att verka normal. att jag precis hade gråtit och att jag var nära var och varannan halvtimme..
hur mkt av detta såg du?





Snart måste jag ringa dig igen, jag vill inte ha mer tid utan dig nu, jag måste få spendera tid med dig igen. snart...<3

snart kanske jag flyttar hem till mormor till lite efter jul ev, ska prata med mormor idag och kuratorn imorrn om hon har tid men det måste hon ha, hon har ju tid för alla andra känns det som,, men vi får väl se.

vilket positivit inlägg detta blev kände jag,
men nu ska jag iaf sitta inspärrad på mitt rum hela dagen för det gjorde mamma hela dagen igår så då måste jag också för göra det, med film och med skolarbete, enjoy.
puss till att alla som finns där, som jag inte vet om eller som aldrig visar sig förrän de får reda på hur dåligt det är.
oavsett så betyder ni ändå, mer än ni tror, trots att jag är en person har svårt att visa hur svag jag är inför er och hur mkt jag behöver er så gör jag det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0