bästa höstlovet på lääääängre :D <3

Haft ett underbart höstlov , det bästa på många år och jag har inte öppnat en enda läxbok under hela lovet för jag behövde inte det ^^ skrivit lite idag dock efter att jag kom hem från Katedral :) 
Sjungit där idag , hur det gick ?  Jadu , bra fråga.  Det gick bättre än under repetetionen iaf OCH jag var gladare än på länge :)  Ett extra plus på det , fått höra max sjunga också detta lovet , bland det underbaraste jag hört , särskilt när han sjunger sin egen låt " Du kan lita på mej " , den tilliten i  ögonen och hans ögon när han ler och när han ser på en . åååååååååååååååååååååh :D   Hocked eller vad ?  kanske :D ^^   välkommet isåfall för han är världens snällaste :)
Sen måste jag säga TACK JOHANNA !  , Tack för att du gillade det du hörde trots att du aldrig hört det innan , och tack för att du är bra och alltid finns där <3 !!
Och TACK JOAKIM ! , Som alltid finns där , som är min andra hälft och som jag älskar !
tack för att du är min bästa vän och tack för att du kom idag, det gav mej den extra energin som jag behövde för att steppa up to a higher level ! :) <3


Sen har jag varit med massa andra kompisar på höstlovet , Hani och Frey bl.a , underbart som alltid :D
Sen var jag på min första elitseriematch igår !!!!! Uppe i Jönköping !   Kärlek på den dagen säger jag bara , Davidsson gjorde ett mål och resultatet blev .... 4-3 till HV såklart :D
Sen att det fanns snygga killar i hallen och på bussen är ju inte fy skam :D 
Så Pella och jag hade myspys den dagen :D:D <33
Sen fredagen hemma hos Max då och sen dagen idag, denna helgen har varit bäst på lovet uuuutan tvekan :D <3

Och om jag är lite småkär ?
tror jag inte , men jag gillar definitivt det jag ser :
Spelar Golf , läser naturämnen , spelar piano / gitarr , skriver egna låtar , en röst som får mej att rysa , en skratt och ett leende som ger mej pirr i magen och ögon som man vill dö i ! , och hans humor , gud !!!!!!     och han luktar gott också :D
Om Sara gillar det ?  OJA !!

hahaha , om hon ev vill försöka ?  Kanske :D    
Hans syster Miranda är sjuuuuukt söt och snäll också , var bästa kompis med henne när jag var liten ;)

hahaha :D
men men , imorrn är det skola , om jag längtar?
I helvete heller , isåfall för att träffa vissa i klassen.
gunnel tillbaka imorrn , skjut mej !
Sen ev biologilabb , ingen som vet och jag kommer inte ihåg mitt lösenord som jag ändrade idag till kärnhuset , smarto.
men men , körlektion , sånglektion , dans , klippning m.m som väntar denna veckan :)
Taggad inför sång och dans?  Nått djävulskt :D     Sjunga egen låt inför alla på torsdag , vilken låt jag ska sjunga ?
So sick för den känns bra nu när jag kommer få sjunga den hur jag vill ^^

Om jag är glad idag ?
Som fan för jag har fått träffa massa underbara människor idag , och Max :) <3
PUSSS på livet idag :D





Kommentarer
Postat av: carro

och tack att jag nämns nångång här! ;)

2008-11-02 @ 22:03:20
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0