back on track !

Det k'änns som att man varit lite gladare på sista tiden, beror nog på en massa saker :)
bror är hemma i helgen förövrigt och det är lite mys,
spenderade gårdagen hos Romina med en massa bak och film , hon tycker jag om ^^ <3
Ikväll blir det Carros place tillsammans med henne och Pella :) <3
vet dock inte om jag ska sova där eftersom jag ska upp tidigt pågrund av övningskörning, men ska rådslå med pappa senare om tid och liknande :)
Så det blir mys ikväll :) Älskar de flickorna nått grymt ! <3

Vad ska man mera nämna idag då?
Du var lite söt igår :)  Som alltid och jag diggar det som händer förtillfället :)

Plugga satan imorrn måste jag, matte i huvudsak pågrund av att jag inte fattar nått xD
Tyskan kommer gå kalas , det ska jag se , ska toppa Jesper igen ;)  + att jag ska visa Herman hur pass duktig jag faktiskt är ^^

Snart är det jul också, :)  det gillar jag nått enormt, bara lite kvar nu :)  Dock ingen jul med Simon, det suger get..
första gången sen vi var 5 som det händer,,  det är läskigt att traditioner ska ända sig hela tiden, det smärtar.


Mobilen var borta i 1 timme igår xD  Som tur var hittade jag den på gransholmsbussen klockan 6, vilken lättnad jag fick !

I need to find you, I gotta find you, the boy you are inside..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0