Tisdag :)

Slutprov i fysik idag som gällde, vilket gick fullständigt åt skogen !
Men jag gjorde mitt bästa iaf och det var måååånga fler än jag som tyckte det var skitsvårt så att JA provet var svårt ! ;D

Sen var det hål då man gjorde klart matten och sen var det världens lamaste lektion med Herman, men han anpassade efter oss utarbetade NV-elever och såna lärare tycker jag ändå om ;D
hahaha :D

Sen träffade jag Hanna och Amanda en snabbis efter skolan, trevlans trevlan :D
Sen skulle jag ha teori, när man traskat in där utan att titta på någon verkligen så rätar man upp blicken, vem sitter och stirrar på en och får magen att kränga till ?
JO, han..
och vad säger han ?
Jo,  " heeeej :D  , vill du sitta här hos mej eller ? :D   och LER ! Med all världens energi så ler han !
Och när han gör det, då man faktiskt inte låta bli att sätta sig där :)))
Så det gör man och visst, snacket funkar, MEN, jag får påminna mej själv heeeela tiden verkligen att få kroppen att andas, jag måste alltså andas manuellt och det är första gången på 1,5 månad som det händer :O
Så jag sitter där, försöker påminna mej själv att andas samtidigt som denna söta varelse samtidigt sitter framför en så att man måste titta på han när man pratar + att jag måste kontrollera varje rörelse för att det ska verka som att kroppen fortfarande fungerar normalt för den vill göra någonting heeeeeeeeeeelt annat ;D 

Så jaa, de första 20 minuterna fick jag påminna mej själv att andas och att svälja ner all saliv inte allt för högljutt som plötsligt bildats i min mun :S:S:S
Jisses asså, vilken eftermiddag, det kändes verkligen som jag skulle dö eller säga fel :S

men jag säger bara " Jag trodde det var atombombkrigssignalen som lät först "  HAHAHAHA , du är ju fööööör härlig :D 


Sen i förmiddags var det en liten söting som pratade med mej efter provet, och asså JAG fick svårt att prata, kunde inte komma på nått vettigt att säga mer än att prata om provet, hade ärligt talat velat sparka mej själv, jag kunde ju sagt någonting annat, ne men usch, men jag ska verkligen se till att fixa detta, för jag vill verkligen detta något så djävulskt,
för du är verkligen Ûbersöt och jag tycker om dig :) <3 

Puss på att nu ska jag äta middag och sen kolla på titanic :))) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0