Snart är det jul :)

Skulle baka pepparkakor för en stund sen men eftersom jag tydligen gjorde fel så pallade jag inte mer, mamma är knas.
Hela denna dagen har bara varit ett stort kaos, därför är det en lättnad när Ante loggar in på msn och lyser upp lite granna :')  även om jag inte är intresserad är han väldans bra att ha när man mår dåligt, att prata med någon och bli lite uppiggad :) <3

jag vet vad jag vill ha i julklapp :)  finns 3 saker jag vill ha, de första 2 sakerna är dock väldans sexitiska och den andra är en pojkvän :)))   och jag vet precis vem jag vill ha på den platsen ;)
HAHAA :D

Jag vet vad jag skulle vilja slutföra, vad jag skulle vilja. Något som jag drömt om länge, som aldrig kommer hända dock, och det är synd, det hade kunnat bli så bra,
att få kyssa dig, att få krypa upp i din famn, få känna dig inuti mej men framför allt, känna mej älskad för en gångsskull..


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, så otroligt roande och skrattretande ^^


J,A, du är för bra för detta egentligen, önskar att det inte behöver bli så här egentligen, men oavsett vad du gör så kommer jag att älska dig !  Glöm inte det !
Jag är glad för att du finns, oavsett ! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig, <3

2008-12-08 @ 20:49:02
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0