Nu är julafton över för i år :))

Nu är julafton över för i år och jag fick precis allting som jag ville ha ^^ + lite till ;D
Sen fick jag faktiskt saker innan julafton som jag ville ha också :D <333
Kan dock skivia också att jag fick en osthyvel och en gryta xD  HAHAHA :D
Sen fick jag 4000 kr och lite annat trevligt ^^

Sen drar mormor och morfar till mormors syster om lite drygt en timme, det slipper jag dock :)
Sen imorrn drar jag hem, eller ska köpa mej ett par byxor först och kolla på extern hårddisk ^^
Sen kommer jag hem till gemla igen :D:D

Sen är det nyår som väntar och och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska göra...
Antingen blir det nåt med Joakim på nått sätt..
eller med SImone ute i lidnäs som jag inte är särskilt pepp eftersom det blir bökigt att ta sig dit och hem..
eller blir det nått med Carro vilket känns fel eftersom jag egentligen skulle någon helt annanstans..
eller blir det fest hos Robin som jag kanske är mest pepp på just nu men som känns fel det också...

hjälp mej någon ???

hur som helst är jag glad ändå, för hela veckan fram till jul har varit den bäst på länge, och julafton var väldans mysig för pappa och jag tog lite söta kort, mamma var snäll och mormor lagade fettgod mat :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0