Myspys helg :) !

Helgen blev tillslut väldans myspys, :)  fredagen hemma hos Romina med en trevlig film och kladdis :)
Sen drog man hem och kollade på film och somnade xD
Efter en skön nattssömn och en dag med pyjamas så duschade man och sen umgicks jag med mina bästa vänner, Joakim,Simon och Martin :)  FAN VAD JAG ÄLSKAR ATT VARA EN AV GRAbbARNA ! (Y)
Det är de grabbarna som verkligen får mej att skratta, gråta och vara mej själv :)
Såå då blev det först lite snöbollskrig med Joakim och lite snack med honom och en fläskläpp xD  Inte Joakims fel dock, jag var dock bara lite klantig när Martin ringde på mobilen :P
Sen hade man snöbollskrig med alla grabbarna, sen snackade man lite och sen drog vi upp och värmde oss lite på gymet i gemla, myspys :)
Sen drog vi och gick lite till och sen drog vi hem till alla våra hus och försökte värma oss :P
hahaha :D  Slutade med att jag somnade i mitt hus med dyntäcke,tofflor,pyjamas,tjocktröja och filt xD  thaha :D
Gud vad jag tycker om de grabbarna asså !!!! :)
<3333333333

Kul att få träffa Joakim lite också, sällan men gör det så de stunderna är dyrbara, :)  Det är myspys att vara med han, han plockar fram den gamla, orädda Sara och det älskar jag !   bästa vän, du är allt och lite till ! <3

Idag var det fysikplugg i 2 timmar, helt okeej faktiskt ! :)   haft pyjamas hela dan, mysys !   Sen julstädade jag här uppe för det såg verkligen förjävligt ut här uppe !  Sen har jag faktiskt badat också, det är mys !
Så ska försöka hitta en film att kolla på med, sen har denna helgen varit helt komplett verkligen !!!!!! :D
Nästa vecka kommer bli underbar, 3 körlektioner, 1 teorilektion, kursprov i fysik, dans, sluta skolan, bowling, stan, skönsjungande musik,hovshaga, julbak hos Schertz och sen packar jag och drar till mormor på måndag kväll :)))))))) <3

Puss på er, för just idag, så älskar jag ALLT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0