Kåthet

fan vad jag har blivit onormalt kåt på sista tiden, känns himla mysko och knas !
Jag vet precis vem jag vill ta ut i skogen och sätta på också och det känns valdans massa fail !  eftersom det är helt fel person ...

jag älskar dig, </3


Idag skulle holländarna svängt förbi egentligen, men det fanns inte tid till detta, synd , hade varit roligt att träffa min kompis :))
Idag var jag på rean i stan, köpte en extern hårddisk, en väska, ett par byxor, en plånbok, ett par tränings/mjukisbyxor och lite linsvätska :)  mkt inhandling :)
Sen hämtade jag min julklapp från brossan idag, en flaska vodka !  Tackar <3
Sååå, vi får väl se vad som händer med den..
får se vad som händer på nyår , jag har lite spekulationer som jag inte gillar riktigit ;)
hahaha :D

du är fin,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0