Hej hå :)

Knaskväll det blev, förvirrad på msn till tusen pågrund av ett visst as i klassen, :/
Men aja, helt okeej kväll iaf med Carro,Johanna och Joakim :)
Sen snackar jag med Fia på msn, det är alltid lugnande, <3
Dock lugnar det mej inte lika mkt som jag egentligen skulle vilja...
allting snurrar verkligen i mitt huvud idag, det bara snurrar och snurrar runt runt och jag har inte den blekaste aning om vad jag vill och vad jag inte vill, väldigt frustrerande..

imorrn ska jag iaf övningsköra hemma för första gången på länge med pappsen, hoppas allt gå väl !
Sen ska jag nog bara chilla !

Johanna, lämna mej aldrig <3
Carro, tack för designen och tusen tack <3

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, vsg :D

och tack själv!

du är bra, glöm ej det! <3

2008-12-28 @ 01:40:41
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0