glader dag :D

Idag har varit en sån riktig mysdag hela dagen igenom !
Lamade på kemin, det var tråkigt ;D
Sen drog jag, Simone och Alexandra ner på stan, det var riktig myskänsla över detta, gick och kollade runt och Alexandra köpte ett par skor, vilket jag också gjorde fast 2 par men ska hämtas och betalas imorrn :) , och Simone köpte prydnadskuddar till sin mamma i julklapp, så sjukt skönt att ha all min julklappshandel undanstökad tidigt i år :D:D:D
Sen åt vi i skolan + att jag fick reda på mitt fysikprov, VG - !!
Om jag är glad ?  Otroligt ^^  Så det blir ett G för mej i fysik A :D
Sen hade vi roger , fick tillbaka det provet också, MVG - där folks !   Det kändes verkligen kalas !  Hade dock kunnat skrapa ihop 4 poäng till om jag inte slarvat på en fråga :/  men men, är asnöjd med denna dagen !

Sen har jag lagat mat och ska snart göra tyskaläxa för pappa och för mej själv ;D
Sen är det dax för efterlängtade avsnitt 13 av merlin ! , Kalas kalas:D
Imorrn är det film,gympa,matte,tyska och dans som gäller ^^
Sen slutar vi faktiskt skolan på fredag och då blir det kyrkan ggr 2 , bowling, körlektion och sen pyser jag till hovshaga ^^
¨åååh vad jag älskar allt just nu :D
Och allt flyter på på en annan punkt också, bättre än det gjort på länge och jag är så oerhört glad och tacksam och jag är glad för att DU är tacksam !
Gud vad allting kan fungera bra för mej just nu !
Joakim, du är en pärla ! <3

Väntar på ett bombnedslag just nu, något eller någon som bryter min lycka, men det tror jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0