:)

Har nu haft inlägg sen i tisdags, har satans ont i fötterna pågrund av att de inte är ingångna, men hoppas att dem ska hjälpa även om dem inte vet säkert :/

Sen var jag hos Sofia igår , vi var på twiligt också !
Sevärd film helt klart även om jag störde mej på kyssscenen och en massa mer !
Men älskade den ändå :D <3
Sen snackade vi en massa om vissa folks snoppstorlekar xD
hahaha :D  fick reda på 2 killar som hade över medel ;)
HAHAHA :D  Jag dog, dock så fick jag reda på att en person är jäkligt utseendefixerad när det gäller vissa grejer :S illa illa !
Men jag skulle fan inte banga på att släppa ut 2 pers i skogen och sätta på dem mot en tall !!
HAHAHA :>D
jag är weird men jag älskar det ;D

hahaha :D Snart ska jag nog kolla på film tror jag, ondskan eller nått, känner för det :))
Sen gör pappa julskinka idag och mamma har bakat mjuk pepparkaka och jag har slagit in mina julklappar idag, känner mej jättejulig idag :)))

Sen träffade man ju Dan och Ante förra söndagmorgonen, det var lite skoj måste jag säga xD Ihoprullade fötter, snarkningar, skratt m.m :)  Myspys :)

snälla, jag stör mej, jag vet att du gör det bara för att få ur en reaktion ur mej och för att göra mej sotis, och det funkar inte på det sättet som du vill, jag bara stör mej, snälla bara lägg ner det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0