<3

Gud vad glader jag är för just nu ÄR och känns allting precis som förut och det är en helt obeskrivit bra, det går inte beskriva !! :D   My love for you goes stronger each day, <3
Och det ska bli så oerhört skoj på lördag, du lär somna före mej dock och då är det DU som får tandkräm i ansiktet ;)
hahaha :D   Om jag älskar dig ?  Nått oerhört och jag älskar att vi ÄNTLIGEN fått tillbaka allting som det var, det betyder verkligen allt just nu, vad kan jag säga mer än , vännen, du är min ljuspunkt, du gör mej till den jag är och du är verkligen viktigast i mitt liv, önskar alla hade en vän som dig ! Jag älskar dig <33
och jag är så oerhört glad över helgen som väntar, hovshaga imorrn, räppe med mina absolut bästa vänner och på söndag julbak med mone :))))))
I like it ! (Y)

I like the way that you smile at me
And make me feel like nothin'
Can go wrong

Tell me this will last forever
Don't you ever leave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0