<3!

Det finns få saker i mitt liv som jag behöver och jag älskar, men just idag så älskade jag denna dagen !
myspys, I never been perfect, but neighter have you,
allt känns knas, när jag har dig i mina armar stängs allting ute, men när jag släppar dig, kryper allting på.
Jag önskar att man kunde ligga en hel dag och bara vara, få ha dig i min famn, och bara få andas..
du är den enda som ger mig trygghet, lugn och möjligheten att andas,
kärleken är för stor för att rymmas under ett enda tak,
jag älskar dig <3


Övningskörning idag med pappa, det gick bra !  Sen stan med Carro och johanna, sen singstar med dem också!   Sen kom Joakim och hälsade på oss och sjöng lite, och jaa, vissa toner finns där !  
Sen gick man en promenad och sen kollade vi film hos Carro, filmen sög men det var trevlans ändå :))
Ni är väldans bra, gud vad jag älskar er allihopa ! <3
Så nu har jag suttit här ett tag, ska snart sova så att jag är pigg på att sjunga i linneparken imorrn, ska träffa Hani och Freja, behöver hani just nu ! <3

Så nu tror jag att jag lägger mej faktiskt !  Godnatt på er !  dock är jag väldans glader och lycklig just nu men ingen kommer få veta varför :)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha,

jag vet inte vad jag ska säga här egentligen!

bara att jag är glad när du är glad och att ni var fett söta :)

hihi! och du behöver inet berätta för mig för jag ´vet redan! :D:D

fan vad jag babblar, men jag är fett trött! <3

2008-12-29 @ 01:52:08
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0