<3 !

Mest för att trots att natten / dagen delvis bestått av migrän så var kvällen/natten/morgonen kanon i räppe !
Något som helt klart borde göras om med mina grabbar !
2 - 3 filmer blev det, kommer inte ihåg hur många xD
började dock frysa sönder på the fog !
Tur att det finns filtar och folk som kan värma en !
Svettades och frös om vart annat , thahah :)
Så det blev peanut, I am legend och The fog och tacos :)
Grabbarna käkade chips och jag åt popcorn senare när vi spelade poker, säger bara Simon : Nu spelar vi finns i sjön på de närsyntas sätt, utan glasögon !
hahaha :D Simon <3
Sen bidde Simon och Martin trötta så då skulle alla gå och lägga sig, Simon och martin sloknade vid 5 medans jag och Joakim var vakna för vi kunde inte sova :')
Så jag sloknade vid halv 9 och sov sedan 2 timmar och hade fruktansvärd migrän så mamma kom och hämtade mej och bilfärden hem sög,
sen så har jag sovit i 5 timmar och snart ska jag ta en promenad tror jag med lilla Carro :)
Mest för att jag halvt om halvt är rastlös som fan :)
men innan dess ska jag packa lite till mormor imorrn, känns dock inte som att jag har lust att åka just nu,,
undrar varför ;)

fjäderlätta rörelser
följer konturer böljande likt ett konstverk
likt målarens stadiga lätta hand men ack så skakiga med penslen
målar en bild, något vackert, en illusion
fjäder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0