Sjukling

Kursstart, fika med Emma och sen hem och fixa uppsats. Att göra detta och vara sjuk och ha ont i varje kroppsdel är inte det roligaste. Inatt vaknade jag varannan timme och tvingades hosta och snyta mig. Idag har jag feber, jag som aldrig får det annars är därför ganska golvad men med ett seminarie imorgon så är det bara att bita i det sura äpplet.. Matlusten är inte särskilt stor och kroppen gör ont. Sämsta tajmingen... Jag längtar till torsdagkväll då jag kan andas ut och kurera mig ordentligt. 

Jag tackar min lyckliga stjärna att jag har Rasmus som granne som kunde köpa hostmedicin och mer alvedon och leverera åt mig när man är allt annat än pigg. Få prata en kort stund också gjorde mig lite piggare iaf. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0