Pappa

Chocken som uppstår när pappa helt plötsligt ringer. Det som är skönt med pappa dock är att även om vi inte pratar så ofta så blir jag inte rädd att det ska ha hänt något när han ringer, utan istället blir man bara positivt överraskad! Även om vi inte hörs så ofta så gör det inget, för jag vet var jag har honom. Det är skönt att han ringer och visar omtanke, frågar hur jag mår och hur allting är med skolan och allting. Han visar intresse, och det är någonting som jag inte får allt för ofta. Det är sån skillnad på mamma och pappa, mamma lyssnar aldrig när man pratar med henne medans pappa lyssnar och ställer frågor. Det gillar jag!  Jag saknar pappa och både han och jag är lite besvikna över att vi inte  ses så ofta. Därför är det trevligt med oväntade samtal :) 
 
PUSS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0