När 2015 knackar på

2014 har passerat och 2015 är här. Jag har aldrig varit särskilt förtjust i nyår och de senaste 4 nyåren har sett väldigt olika ut. 2010 var det Oslo, 2011 var det med vänner hemma hos mig, 2012 hos Jocke med vänner, 2013 i migrän och 2014 bojkottade jag och Rasmus nyår och spenderade den tillsammans. Vi åt råddjur, spelade spel, pratade och drack Asti vid 12-slaget och skålade. Vi kollade youtube och bara hade det lugn och skönt. Och det var verkligen inte fy skam, jag har inget emot att bara umgås med Rasmus på en av årets mest överskattade dagar! Det var som vilken annan dag som helst med Rasmus och de dagarna, tycker jag om. 
 
De senaste dagarna har jag blivit bjuden på bio och sett sista Hobbit, jobbat, tagit det lugn och igår skrev jag klart all text till min uppsats. DEN känslan är underbar! Jag har 15 dagar tillgodo nu att göra ändringar innan jag ska skicka in den versionen som jag vill få examinerad så att de kan säga om jag får opponera på den eller ej. Det känns otroligt skönt att ha all den tiden till godo och det gör att jag för första gången på väldigt länge känner mig stolt över någonting som jag har presterat i text. Den känslan är väldigt skön! 
 
Nu ska jag korrekturläsa min uppsats och göra lite småändringar innan jag skickar iväg den till min handledare. Sweet! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0