När livet rullar på

Jag hade en väldigt bra helg förra veckan. I lördagsförmiddags så tog jag och Rasmus tåget till Växjö och gick på revy med min släkt. Och det var uppskattat från alla parter! Att få köra/åka bil med Rasmus är alltid kul oavsett och att få skratta med släkten och min bästa vän på revy var himla bra :) 
 
Resten av veckan har också varit bra, jag sover som en sten, jag är kvällstrött och vaknar tidigt vilket är ovanligt för mig men jag gillar det :) i veckan fick jag dessutom två goda nyheter: jag har gjort ett examensarbete omedvetet så kan skriva precis vad jag vill som c-uppsats nu i historian, + att hela min engelska är godkänd och helt klar :) det är sån lättnad att uppsatsen äntligen är klar! Sen klickade jag med Agnes, Lisa och Emilia på förfesten i onsdags, det är alltid trevligt! Dessutom är det trevligt att komma till skolan, träffa på Lisa som säger: "Klart du ska vara fadder en gång till, varför har du inte redan skrivit på? Du är ju en grym fadder ju!", Sånt värmer! Och jag vet, att till skillnad från vissa andra människor så är hon genuin!  Träffade på Martin i onsdags på kåren också och han är alltid lika fin! Och att han säger: "snälla.. kan du inte lova att vi ses i augusti?". Då sprack mitt hjärta lite, jag gillar HLK, jag gillar människorna där och därför blir det lite jobbigt med vissa saker ibland. Men vem vet, jag kan fortfarande överraska ;) 
 
Igår var Rasmus här och lagade potatismos och köttbullar, jag vaknade och var sinnessjukt sugen på potatismos så han fick komma hit och laga xD det är fint att ha sin bästavän som granne. 
I helgen jobbar jag 07.30-17.00 både lördag och söndag. Och det blir underbart för jag har saknat jobbet :) ska bli spännande att se vilka som jobbar tillsammans med mig. Därför ska jag idag få undan så mkt plugg jag kan då jag i princip tappar två dagar som var planerade att ha från början. Men allt löser sig :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0