C-uppsats

Igår var en riktigt riktigt bra dag! Jag hade sovit i 10 timmar, jag hade Rasmus här hela dagen och som grädden på moset - min uppsats är helt klar!!! Den känslan! Efter att ha den släpande i 2 år, efter allt slit, alla tårar, alla sömnlösa nätter och alla svordomar då man velat slänga datorn i väggen så känns det som en otrolig lättnad! 
och jag behöver aldrig mer träffa vissa föreläsare, jag behöver inte skriva på engelska igen på den nivån om jag inte vill och det känns så otroligt jäkla skönt! Jag har inte riktigt förstått det ännu att det är klart och fixat ut vägen men det sjunker nog in så småningom. 
 
Nu ligger allt fokus på helgen då det blir Växjö, revy och en massa mat och krama på släkten :) och köra bil! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0