6 september minns du den kvällen

Jag är megatrött. Idag var jag tillbaka på jobbet, det är sjukt att man kan få betalt för att handla mat och gå på promenad. Men jag älskar det!

Har pratat med pappa idag och det blir julfrukost som vanligt på onsdag. Traditioner är fina, även för oss skilsmässobarn. Sen har jag pratat mwd måmå, ibland blir jag trött på att jag alltid får höra saker som mamma tycker genom måmå istället för att mamma säger det. Sånt gör mig trött och jag skulle uppskatta om min mamma inte la sig i vissa saker/ inte ta saker mellan mig och pappa personligt. 

Imorgon tidigt på morgonen åker jag till Växjö för att fira jul. Får sällskap på tåget av herr Söder så man slipper dö av tristess. 2,5 dag i Växjö under samma tal som min mamma känns olycksbådande men som vanligt drar man på sig fake-leendet för mamma och sväljer det mesta men tycker och tänker. Jag får iaf träffa min kusin på julafton för första gången på flera år, det ser jag framemot! Det kompenserar upp för att det inte blir någon potatisgratäng i år ;) 

I Växjö ska jag fira jul, skriva uppsats och sen på annandagen åker jag hem för att jobba på kvällen. Storhelgsob! <3 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0