5 år går fort

Jag bestämde mig tillslut i onsdags för att åka till Växjö över julen iaf, så i torsdags bokade jag biljetter. Får se hur länge jag stannar dock, har biljettbokad tillbaka till Jönköping den 26 eftersom jag ev ska jobba. Får se hur det blir med det dock. På måndag ska jag iaf jobba och det känns fruktansvärt skönt :) Jag saknar mitt jobb ibland, bästa jobbet jag någonsin haft med fina arbetskamrater och underbara vårdtagare! 
Att åka till Växjö över julen är lugnast för alla, jag åker hem för att det ska vara lugnt i släkten och för måmå och måfas skull, precis som vanligt är jag osjälvisk men jag vill ju ändå träffa mina morföräldrar! 
 
Idag är det dessutom 5 år sen jag hade en av de bästa nätterna i mitt liv. En av de få nätterna då alla murar var nere och det fanns ärlighet i allt. Det var en fin natt och jag kommer fortfarande ihåg Bolles prat i sömnen: "Jag ska ut och cykla". Så skön!  Att rita på någon annan och känna sig lyckligare och att saker var overkligt.. migränen morgonen efter var ett faktum men just då sket jag i det faktiskt. För den natten, är bland det sötaste jag upplevt någonsin, och det är lite tragiskt och gör lite ont i hjärtat när man tänker på det men det är fortfarande fint! 
 
Nu blir det te att plugga en stund, det klassiska bakgrundsbruset "Efter plugget" är igång så bara te att köra :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0